Saturday, January 1

tag 2011

hari nie dapat satu tag...naseb baek check kat shoutmix tadi...sape yang bagi...kawan baru lah...name die Naziem ..thanks azim..!!! ape-ape pun...kene la jawab soalan tag tu...agak banyak lah...

-Jawab 10 soalan dibawah ini

Sejarah nama blog dan kisah di sebalik header dan background blog. 
untuk pengetahuan umum, dulu, aku benci gile-gile dengan nama belakang aku (FARISIN)... aku cume nak orang panggil aku Saiful aje..tapi kalau difikirkan, sape aje yang ade nama farisin kat malaysia nie..sikit aje kan..so sekarang, aku dah mule berjinak-jinak menggunakan nama Farisin tu..tapi aku tukar jadi Faries lah...perkataan Hey tu pulak, datang tibe-tibe time aku tengah bawak kereta..so..aku combinekan diorang..jadilah HeyFaries! kalau untuk header, no komen..under construction..

Berapa kali anda update blog.
setakat nie baru 23 post..belom agresif sangat..coz baru buatlah...

Sebab utama anda buat blog. 
try bende baru..sebenarnyer dah rancang lame..tapi asyik cakap "nantilah" aje sampai tertunda berbulan-bulan..pastu, time nie lah nak cari kawan baru...

5 pekara mengenai blog anda yang patut di ketahui.

-diasaskan dalam keadaan mengantuk...
-tidak suka buat entry yang terlalu personal..
-jarang orang bagi comment/feedback kat blog nie..
-peninglah nak buat entry baru!
-tak ramai kawan tau aku ade blog..yeah!

5 entry terbaik di blog anda yang patut di baca( senaraikan entry itu beserta link).
http://heyfaries.blogspot.com/2010/12/terjah.html
http://heyfaries.blogspot.com/2010/12/o-show_12.html
http://heyfaries.blogspot.com/2010/11/obses-bukukulala.html
http://heyfaries.blogspot.com/2010/12/merekasayayangpunye.html
http://heyfaries.blogspot.com/2010/12/hantu-ke-tu.html

3 pekara yang tak dapat di lupakan sepanjang berblogging. 
-selalu update blog malam-malam buta..
-rasa bahagia bila dapat earn duit kat nuffnang :)
-promote kat kawan suro buat blog..berjaya!

10 blog kegemaran anda
bagi 8 je la ea..
Amar Amirah
ezhan-artwork
Raja sharul Nizam
lina jalil
jerry Boonto
ben ashaari
redmummy
hanis zalikha

5 tips yang anda nak kongsi kan dalam berblogging ini.
tiada tips untuk dikongsi..coz blog nie masih baru...tapi satu je yang aku pegang, 'jangan sombong!'

sejauh mana anda sayang blog anda.
macam aku sayangkan lappy aku!

3 sebab kenapa perlu datang/berkungjung ke blog anda.
hey kawan! tu je...

-Siapakah 10 blogger lain yang anda ingin tag
ramai sangat owh! bagi 4 je lah..
Raja Sharul Nizam
Hanani Nabilah
Amieerul 
Fatin Nur Khairiyah..

penat la na jawab semua..

No comments: