Thursday, November 18

obses bukuKulala..

    so fanatik sangat ngan kedai buku...tak kesah la kedai buku ape pun...ko campak la aku..gerenti tak keluar...walaupun kedai buku Top Public kat Banting tuh...cikai camne pun kedai tu..kalau dah namenyer kedai buku, i love it so much!...aku pernah stay kat kedai buku sampai 4jam...tu pun tak puas lagi...kalau boleh aku nak stay ngan tido kat situ....coz, setiap hari ade je buku new arrival...
     pernah aku tengok sorang pakcik tuh die bace buku latest  new arrival sampai kembang + lunyai...tak sempat pun toke kedai tu jual...kesian...pastu ade pulak budak2 kecik siap bole baring kat lantai  sambil bace buku....dah habes bace..blah....puas la bace free..best2


      aku sanggup pergi kedai buku sorang2 kalau dah urgent sangat..rase ketagih isap gam pun ade...bagi aku..bau buku lah  bau yang paling wangi weird kat dunia...kenape?..ntah la..rase puas bace buku macam rase kenyang yang teramat2 sangat ....aku paling suke gile2  remaje pergi kat bahagian  history ngan law...pastu menyebok pulak kat tourism site, politics, fiction + non fiction, last skali..latest magazine..
  sebagai pengajaran..membaca  boleh menyebabkan seseorang itu tido  disebabkan tiada perasaan  kasih dan sayang ngan buku yang chomel lagi cute..


*pesanan penaja ("Menyebokkan lah diri beramai2 kat kedai buku, nescaye penuhlah kedai buku tu..")

5 comments:

ummu mujahid said...

warghhh i love it too :)

sepul jom shopping buku same2 :)

Unknown said...

jom! bile?...stay kat sane lame2 k...

ummu mujahid said...

hahah anytime doo.ko dtg je mane2 area KL.nanti aku gerak dari kuis KALAU AKU FREE

Anonymous said...

obses buku?
ni novel terpakai untuk dijual.
tp xtahu la klu kau pencinta novel ke x.
link : http://old-stuffresale.blogspot.com/search/label/NOVEL

Unknown said...

oh ya..trima kaseh!nice2..