Thursday, November 18

terbabas ala2 kari baba's

     Tadi aku hantar ayah aku booking khemah...so naek kete lah..dah siap book tu mestilah kene balek ..so..akulah yang bawak kete tu..tapi..time kat tengah jalan, boleh pulak perfume kat kete tu tumpah....hadoi..mule la gelabah..haa..time tu la first time aku bawak kete tak pandang depan...aku pandang bawah coz menyebokkan diri ambek perfume yang jatuh...tup tup...bile pandang depan balek, tekejot gile bile kete tu dah  terbabas pastu lagi siket na masok parit + langgar tiang elektrik....yang bestnyer gabannyer, aku kat laluan bertentangan...wah2..aksi stunt...pastu, cepat2lah aku handle stereng, naseb baek sempat...kalau tak, kete mak aku dah lunyai kot...lagi2 pastu lesen P aku kene tarik! kah2...Alhamdulillah..sume selamat..cume ade calar siket je (sayangnyer dah calar siket, baru je beli)...skang nie aku tengah trauma siket nak bawak kete (untuk ari nie saje).
    kesimpulannyer, bacalah doa makan naek knderaan sebelum memandu dan rilekslah tahap pengurus besar time menunggang kete...

No comments: