Friday, November 19

missyouall lah!

(time nie baru je lepas habes pertandingan kawad senyap)

Kem Bina Semangat, Kuala Kubu Bharu, Hulu Selangor
(kem kiri kanan bukit)
k2S72010
 Bile lagi lah nak jumpe korang, rindu lah pulak...maybe once life pn rasenyer ta dapat jumpe korang..ye la..korang sume berterabur dan bersepah2 whole Malaysia...lagi2 yang kat sabah tuh.."boleh bah kalau kau!"...pastu..ta sangke pulak rasenyer aku dah pergi PLKN...kejap je mase berlalu...rase cam nak masok balek  je (tp klau dpat lagi kan, tak nak masok)...dapat la jugak pengalaman... sesungguhnya teramatlah rugix3 betol sape yang dapat tapi tak nak pergi..kawan2 aku pulak sporting + gile2..tak sangke pergi sorang2 tak berteman, tapi balek, ramai lah pulak collection berjenis2 kawan...bestnyer korang!

1 comment:

❤ Bambam fiQah aLzikry❤ said...

waahh ! missyou all too ;) hehe . kkb the best lh . rasa nk masuk balik je . btw , da jgk blog koe eh . hihik .