Saturday, January 1

eh!


2010 kata pergi, 2011 kata mari....hadoi..kejapnyer...rase cam tak puas lah kat tahun 2010..tup-tup, dah 2011 pulak...terime je lah..kenyataan kan...azam yang lame pun tak sempurna lagi...nie pulak nak cipta legasi azam baru..gerenti terbabas...

 oh ya, banyak-banyak azam yang aku target, aku letaklah siket azam aku yang boleh dipertonton kepada umum...yang laen..nanti-nanti lah..kali nie, lebih radikal daripada biasa...sungguh-sungguh nie nak buat...harap-haraplah bole buat semua..kalau tak pun, setengah aje pun jadilah...

study lebih siket..nak dapatkan pointer 3.5 ke atas...
target nak pergi UKM next year 2012...betol2 tau...
kurangkan berFacebook, lebihkan berblog + twitt...harap-haraplah..
cari kawan baru lebih ramai dari tahun 2010...
lebih serius dari biasa..wah wah..
kurangkan ketawa...maybe..
tererkan diri dalam photoshop...mungkin lah...
dan yang paling utama,
nak lebih dekat dengan Pencipta...
 
kali nie aku tak cool langsung..aku buat tak tau je tahun 2011 nie...lantak la orang nak buat ape...mungkin aku tengah bad mood kot..kahkahkah...ye kot....harap-haraplah perasaan curiga aku dengan tahun 2011 nie menghilang sepi....malas nak layan...tak tahan owh...ape-ape pun selamat tahun baru!!





No comments: