Sunday, January 2

cepat lah..

     ade sape-sape yang dah tengok trailer filem Hikayat Merong Mahawangsa...kalau dah, berbahagialah anda sementara...fuhh..tak sabar rasenyer nak tunggu cite nie keluar..rase macam nak countdown siap bergusti-gusti je sampai 10.3.2011...

bajet filem nie pun boleh tahan gak..8 juta uh... bajet paling mahal lepas filem Puteri Gunung Ledang yang tertelan belanja 16 juta..harap-haraplah box office..oh ya..kalau nak tau..filem nie dah di'chop' oleh tauke-tauke filem di 34 buah negara...terer kan..belum keluar lagi, dah ramai nak sebok-sebok ambik port...



first time tengok trailer nie pun dan rase wooo!..ingatkan producer hollywood buat...laen macam je...lawa kesan efek die..tuptup..Yusry Abd Halim daa pengarahnyer...ok..ape-ape pun good job Yusry..jangan risau..konfom aku tengok nanti...

1 comment:

SANDRA AZWAN said...

Tak sabar nak tgk citer nie.....;-P