Friday, March 11

It's chaotic in Japan...!!

    breaking news..hari nie kecoh satu dunia bile  kat Jepun berlaku gempa bumi + tsunami..rase seram pulak bile tengok rakaman tsunami tu...fenomena tu berlaku kat wilayah Sendai dan Honshu, Timur Laut Jepun..lepas tu ade pulak gegaran susulan...bukaknnyer  yang kecik-kecik..tapi yang bom bom punye...

oh ya..Tsunami tu sekarang tengah bergerak menuju ke beberapa negara seperti Filipina, Teluk Guam, Hawaii, Taiwan, China, Indonesia, Amerika Latin dan seangkatan negara-negara Pasifik lain..Malaysia ngan Singapura pun tak terkecuali..dijangka sampai part sini time 6.30 pm..ulang suara,  hanya dijangka ye....kelajuanyer memang pergh...800 K/M per hour....cube bayangkan....





ape-ape pun, berdoalah kite same-same supaye Malaysia ngan negara jiran-jiran kite tak terkene Tsunami tu... Pray for Japan (:

4 comments:

SofieyAzwa said...

Kesian Jepun.. harap2 semua baik2 je di Malaysia nie.. Aminn

amiramukri said...

semoga mereka semua selamat :)

solo molo said...

bumi dah semakin ke hari akhir...

sueRAFE said...

takut nak bygkan keadaan mereka kat sana