Friday, March 11

tag lagi.. (:





1) Adakah anda rasa hot
  • sebenarnye..ni lah soalan peperiksaan tersusah di dunia, rangking first..!!

2) Upload gambar wallpaper/ pic yang anda guna sekarang

3) Cerita pasal gambar
  • time nie tengah on-line kat luar rumah...musim panas la katakan..alang-alang menyeluk pekasam, biarlah sampai ke pangkal lengan...teeettt.. (:
4) Bila kali terakhir makan ayam
  • seminggu 4 kali makan ayam..
  • hari nie, nasi ayam
  • semalam, AyamMas
  • semalamnyer lagi, Tom Yam ayam
5) Lagu terakhir yang anda dengar


Sam Tsui- King Of Anything

6) Apa yang anda fikir selain menyelesaikan tag ini?
  • nak siapkan laporan kewangan..
  • cari bahan field research..
  • lepas nie nak makan coklat
  • akuarium kura-kura tak basoh lagi nie..
  • macam nak tido je..
7) Selain nama sendiri, anda dipanggil apa?
  • Farisin
  • Faris
  • Sepul
  • Epul
8) Tag 8 orang

9) Siapakah no 1 anda
  • Hanani..kami gile hijau.. (: 
10) Katakan sesuatu tentang no 5
  • lame tak tak tengok muke kau...kau sehat?

11) Orang no 3 berhubung dengan siapa?
  • pelajar UITM Shah Alam, Diploma in Sport Studies

12) Bagaimana pula  no 4?
  • rahsia alam semesta..

13) pesanan no 6.
  • good luck result SPM nanti tau..padan muke kene PLKN.. (:

14) Kata-kata cinta buat no 2
  • suruh buah hati pengarang jantung die cakap sendiri...

15) Adakah no 7 dan no 8 ada persamaan?
  • diorang satu kampung + satu sekolah

16) Berikan 5 perkara yang anda tahu tentang orang yang anda tangged no1.
  • rumah die kat Taman Seri Putra, Banting..sebelah playground..
  • tergila-gilakan dengan warna hijau..fanatik oi..
  • ambil TESL kat U..english die perhh..
  • kejap lagi jadi che'gu lah pulak..
  • die tak suke Math...fobia nombor..

17) Persamaan antara kambing dan lembu
  • semestinya makhluk ciptaan Tuhan..
  • mereka mempunyai hidung dan telinga..
  • mereka tidak tahu bercakap dan menyanyi..
  • datuk + nenek saya menjual mereka..

18) perasaan ketika menjawab tag ini?
  • risau , gembira, tenang, poyo, heaven + lapar sangat (:


thanks to my dear Raja Sharul Nizam coz tagged for me..




2 comments:

hanan abdullah :) said...

hoi english aku terok laa..
btw thank you yee :)

christcyee said...

hahaha ! lucu :DD