Saturday, January 8

kucHing..

     time idea aku  tengah kering, tibe-tibe boleh pulak ternampak kucing mak aku...thanks adek, kau beri ilham kat aku!!..sape-sape yang bela kucing tu, moga kucing anda terberanak-pinak...even kucing aku  yang asyik termegandung je tu, aku bole buat tak heran...mane tak nyer...anak die asyik berak je..pastu aku yang jadi mangse cleaner untuk diorang..banyak chantek..!!

oh ya..kalau setahun tu, lebih kurang empat kali die beranak...sekali beranak keluar lima ekor...cuba darab sendiri..banyak kan..tapi tak ramai yang bertahan...ntah ape-ape ntah...bwat penat je rase hepi-hepi time ko beranak tu..

tahun nie, umah aku ade kucing baru... maybe tersesat kot...dengan rase senang hati..pintu rumah aku terbukak luas untuk die....tapi ade kriteria yang ketat bagi kucing-kucing yang nak jadi family aku..antaranya ialah, tak sombong, makan ape-ape je even coklat pun...tak banyak songeh dan yang paling utama die mesti peramah serta sedikit gedik's dan tak berkurap...done...mane-mane kucing yang berkenan, bole ambik borang ..tiada paksaan malah dialu-alukan...

7 comments:

Huzalilah. said...

datang kuching nanti aku takde!!

Anonymous said...

ahaha bile cik kucing yang berminat boleh interview..
tak sabar nak hantar satu.. ^^

Sunah Sakura said...

suka kucing gak!!!

jaaFahiza said...

kucing takleh mkn coklat dowh..hoho

reenapple said...

ahahaha...kucing aku banyak tol songeh dia... tak makan ikan sangat.. makan biskut friekes( betul ke tak ejaan dia)... asyik tido je keje dia... dia boleh tido 1 hari suntuk... fuhh.. pastue... penakut even dia adalah seekor kucing jantan...hahahah.... dan dia suka tidur atas bumbung kete... even mak aku nak bawak kete pergi tempat keje dia, dia tak bangun3 lagi even kete dah dstart enjin... ahahha. dan sekarang nie... tak tao pergi mana..dengar kata daa ada awek..huhu.. balik umah bila lapar je...

ENCIK TIKUS said...

ahaha dah lama tak rasa di makan oleh kucing, keh keh keh xD

Sesopie said...

Kalau bukan kucing yg dtg isi borang leh x?hahahaha