Sunday, November 14

yang mana satu idaman kalbu....

   Hari nie aku hang out dengan satu tujuan dan harapan....mencari dua calon 'adek' baru aku...dah bosan dengan yang lame..asyik hang je...nak la cari taste baru..first..aku singgah kedai2 yang berselerak tapi jual lappy ngan gadjet...tp kan...kalau masuk mane2 kedai je..mesti ade orang ikot dari belakang..rimas beramas2....oh ya... hargenyer pulak cam tak kompetitif je...cekik darah siket...siket aje... pastu tibe2 pulak ternampak billboard Harvey Norman..

ape lagi....aku rempuh aa...best pulak rasenyer...cepat2 aku snap gambar 'diorang'..ade yang comel, kurus, gedik, ganas, feminim, heavy weight, light weight, putih, hitam, pink, kasar, halus, licin, and so on..rambang kot mate aku...lame rasenyer aku kat dalam HN...around 40 minute..nie sume kes membelek membelai benda2 tu suma la....skang nie...cume tunggu kelulusan kontrak je dari parents..see ya ye 'adek...

Mereka bosan hebat!

Hawlet packerd compac presario

lenovo

Toshiba satellite

acer aspire one

Acer Aspire One


skang nie tengah pening nak pilih mane satu..yang mana satu idaman kalbu..

No comments: