Tuesday, March 12

Oh Hello!



Oh Hello, Hello!

serius bila hati dah mula nak berbloging balik, rasa bagaikan office PKR kena baling telur, rasa Utusan kena saman 100juta, rasa IbrahimAli melompat sana sini gigihnya mulut lidah bercabang dua, rasa Rosmah dengan cincinnya dan rasa 1 Malaysia dengan jari telunjuknya. ini semua cerita, semua mainan dan hanya cerita rekaan realiti. cerita dulu tak sama macam cerita hari ni.

kalau dulu aku diletakkan macam sampah sebagai kawan, aku sendiri pun tak kisah, janji dalam diri, aku tak akan khianati kawan sendiri walaupun kawan aku tu bencinya dengan aku tahap presiden Korea Utara dengan presiden Amerika ala Obama. ohh, kawan macam-macam, bila kita serius kawan gelak, bila kawan serius kita serius, adilkah, mungkin adil, mungkin tak, biasalah, manusia dan dunia, sangat dunia. gitu

trauma dulu tak sembuh lagi, bila cerita kali kedua, teringat semua, terkeluar semua, tapi luahan tu cukup buat aku lega sampai ringan kepala, ini serius, trauma tu memang sangat gila, terima kasih yang sudi mendengar :)



#sebarang kebencian dan kemesraan, hubungi saya di twitter @fariesfaries

No comments: