Sunday, August 5

sentap dan buthurt

 sekadar nak memberi beberapa kata sampah yang tidak berkualiti. betapa susahnya nak jaga hati kawan kita sendiri, sampai kalau salah cakap atau tersilap laku, kawan kita tu boleh buthurt sampai  'ke angkasa dan kembali' . ada satu masa, aku sangat sentap sampai tawar hati dengan semua orang termasuk dengan Rosmah Mansor. 

the moment bila ada call aku tak diangkat, mesej tak dibalas, mensi tak direply, serta tandas tak ditahi,  terasa sangat dunia ni  kosong sambil dilapisi perasaan tawar hati ibarat biskut tawar Hup Seng. itulah kesan dan akibat tersentap



aku kalau tersentap, satu dunia aku tak akan layan , biarlah si Mila Kunis dengan Ashton Kutcher tu nak honeymoon dekat Bali pun, aku tak kisah, duduk dalam bilik layan perasaan lagi bagus dari buthurt menggila monyet tak tentu pasal. 

apa-apa pun, aku bukannya orang yang simpan dendam, seminit marah membabi , then aku cool down lah, tak simpan pun dalam hati, peace yo!

p/s : sebaiknya, kurangkan  menyentap atau buthurt, bosan nanti kalau Hilary Clinton tengok


yang terluah : @fariesfaries



No comments: