Tuesday, March 19

aku serius



#1 susah sebenarnya nak puaskan hati semua, itu tak kena dan ini tak kena. Mungkin itu aku tak suka share masalah dengan manusia lain, baik solve sendiri, lagi berkat lagi rahmat lagi selamat. manusia bertuah pilihan beras Cap Rambutan je yang aku betul-betul percaya boleh kongsi segala.

 kalau nak diceritakan, cuma dua orang je dekat dunia ni yang tahu masalah dunia ketiga  yang paling besar aku pernah redah, itu pun hampir nak menangis bila cerita balik. Kerana apa, kerana aku percaya mereka berdua. Selangor +  Sarawak. 

#2 kisah ke manusia lain kalau aku tengah bercakap, dengar pun nak tak nak, aku serius, sangat serius, tapi jangan lah ambil mood aku, tahu lah aku ni jenis manusia yang tak berapa nak lurus, tapi jangan la cakap yang bukan-bukan sampai terkoyak perasaan. Doakan yang terbaik untuk aku, mungkin sekarang bukan selamanya, sebab kita masih ada esok dan seterusnya.

SERIUS
aku serius, kau tak serius
kau lurus, aku tak lurus
aku begini, kau begitu
kau sana, aku sini
kau sempurna, aku mungkin tidak
tapi, satu benda yang serupa antara kita
kita MANUSIA

#ada perasaan benci antara kita, utarakan kebencian anda di Twitter @fariefaries

3 comments:

jhon kabul said...

Are you facing issues and Blockchain Phone Number
problems while login blockchain exchange? Sometimes an error is out of the proportion and users to find difficult to erase the errors on their own. In order to get rid of login errors in blockchain account, you can always have a conversation with the elite executives by dialing blockchain support number at 1-800-665-6722 which is active all day and night to assist the users. The executives are functional throughout the 365 days of a year for guidance.
Blockchain Number
Blockchain Contact Number
Blockchain Toll Free Number
Blockchain Support Number
Blockchain Phone Number
Blockchain Helpline number
Blockchain Support Phone number
Blockchain Customer Support
Blockchain Customer Service
Blockchain Customer Service Number
Blockchain Wallet phone Number

عبده العمراوى said...




شركة تنظيف منازل بالجبيل
شركة المثالية لمكافحة الحشرات بالخبر

مكة المملكة said...


شركة رش مبيدات بالقطيف

شركة رش مبيدات بالظهران

شركة رش مبيدات بالدمام