Monday, March 28

speak lah!


untuk pengetahuan, speaking merupakan perbuatan yang paling susah di dunia kalau ikutkan aku...lagi-lagi bercakap dengan segerombolan mamalia bernama manusia..oh ya, kemungkinan aku akan dipilih untuk membebel depan manusia hari rabu atau khamis nie...so, rasa takut tu  macam nak  pergi Tesco je..

naseb baik tak dipakse ambik part English punye..fuhh..tajuk dah dapat, so, tinggal praktis je lah...kalau nak  tau, saiful farisin tu penakot orangnyer, tak confident, gelabah lebih...konfem nanti satu dewan gelakkan aku, 

rasenyer blank hitam-sehitamnya...doakan kami yang terpilih untuk jadi penyepiking yang confident okeeyy..teeett.. (:

p/s: anxious!

2 comments:

SANDRA AZWAN said...

be confident! Saya pun kadang2 nervous jugak bab2 bercakap dikhalayak ramai...tapi, pedulikan semua itu! haha

::FAIZ FARISH:: said...

stuju ngan Sandra